| תאריך |
19/08/2015 18:55:57 |
| מאת |
אסיה
|
| נושא |
חלום בעקבות תפילה במערת אליהו הנביא |
שלום לדפנה
הייתי היום במערת אליהו הנביא לתפילה. ועל הקיר ראיתי תבליט שלא ראיתי שם מעולם של כתר.
כשנרדמתי בצהרים ראיתי תבליט פנים של אדם במערה ודלת פתוחה בשבילי (לא פתוחה לגמרי חצי) החלום היה כמו מסך טלוויזיה שהיה לי בראש כאילו נפתח לי מסך.
אשמח לפענוח
תודה אסיה