היי דפנה
חלמתי חלום שאני באוטובוס נדמה היה לי שהאוטובוס היה ריק ואני ישבתי בסוף האוטובוס, והאוטובוס נוסע לשכונה שבה גרתי בעבר, ואיפה שישבתי בכסא ליד הנחתי 2 פתקים אחד פתק לרופא והשני פתק עם מספר התור לרופא, והאוטובוס נוסע ואני אומרת לעצמי הנה כאן זה הקופת חולים זה הכיוון שם, ושכאילו צריכה להספיק לתור שם כי יש לי את הפתק של מספר התור (לא זוכרת מה היה מספר התור), ואז אני שמה לב שמגרד לי באיזור הזרוע ואני מגרדת את הכתף, והעור כאילו התקלף לפירורים והעור בכתף נראה עם חתיכות פירורים ומעט דם כנראה בגלל הקילוף. ואז הגיע הרגע שאני יורדת מהתחנה, ואני הולכת בשביל והבנתי שצריך ללכת בכיוון אחר לקופת חולים כי נהג האוטובוס עצר בתחנה האחרונה, ובדרך נזכרתי ששכחתי את 2 הפתקים של הרופא ושל מספר התור, ואני חוזרת בהליכה מהירה לאוטובוס, וראיתי שהאוטובוס עדיין לא נסע ונשאר באותו מקום, ואמרתי לעצמי מזל שהספקתי בזמן, דלתות האוטובוס היו פתוחות, ועל מדרגות האוטובוס היה כוס פלסטיק שקוף ריק, בדקתי לראות איפה הנהג כי ראיתי שהוא לא יושב ליד ההגה, ואז ראיתי את הנהג שהגיע מהמושב האחורי של האוטובוס, ואמרתי לו ששכחתי את 2 הפתקים שיתן לי לעלות לקחת אותם, הוא ענה לי לא, אני לא יכול אני נוסע עכשיו והתחננתי ואז הוא ישב ליד ההגה ושוב בקשתי אבל אז הוא נסע.