| תאריך |
19/08/2015 09:51:11 |
| מאת |
מיטל טל טל |
| נושא |
חלום |
הי אהובה!
חלמתי שאני עם בעלי במים צלולים, מעין אגם יפהפיה. ואנו בסירה קטנה שטים, אם אני זוכרת כל אחד בסירה משלו. אני ראשונה בשרשרת ארוכה של אנשים ממלאה דלק ידידותי ומאחורי 3 נשים. אחת מהן מקניטה אותי ואני לא נופלת ,אלא עונה לה בנימוס למרות שזה מוזר לי.
אחרי שאני ממלאה אנו שטים החוצה ואני מאוד רוצה להישאר. המים הופכים לולים מאוד ומקבלים שכבת קרח נקייה. אני רוצה להחליק שם אך בעלי לא רוצה שיהיה לי קר ולוקח אותי משם נותן לי מכנסיים עבות ומחממות מאוד. אנו מטיילים בקניון ואני מגלה שם שבזמן שעברנו את המשבר הוא טס לחו"ל והיה לו סטוצ´. אני מגלה זאת בין השורות, עצובה אך לא אומרת מילה כי אני מבינה ומכילה את זה.
קטע אחר בחלום שראיתי עצמי בוכה בוכה בוכה מבפנים. הייתי עם אמי אם אני זוכרת נכון.
דפנו´ש - עוד דבר לגבי החלום של אתמול - למה הכוונה שילוב בין יסוד המים לאוויר. תוכלי להסביר לי?
חיבוק עצום,
מיטל.