היי דפנה
חלמתי חלום מוזר, שאני נמצאת בחנייה ואני מחזיקה בקבוק יין וכוס שקופה, ואז אני מוזגת את היין לכוס, ואחר כך מחזיקה דף עם 4 שאלות - 3 שאלות ארוכות מורחבות ושאלה אחת קטנה, ואנשים יושבים במכוניות שהאנשים חלק מהם הם בני משפחתי, ואני צריכה לשאול אותם שאלות מהדף , ואז בא בדיוק מישהו שהוא כמו המנהל/מדריך, ואומר לי שיש בכוס יין משהו כמו 2 פירורים, או גושי לכלוך, ושאני אוציא אותם, ואני מוציאה אותם דרך כפית קטנה לבנה של פלסטיק את הלכלוך עם קצת יין, ועמדתי לזרוק את זה אז המנהל / מדריך אומר לי לא אל תזרקי את הכפית שכאילו אשתה את זה, אמר לי אם יש פירור ביין זה סימן טוב (??), לגמתי קצת מהיין מהכפית הלבנה, ואח"כ עדיין מחזיקה כוס יין הולכת לאנשים שמחכים במכוניות בחנייה, ובדרך מחליטה מה לשאול קודם מדף השאלות, החלטתי שקודם אשאל את השאלה הקצרה ואח"כ השאלות הארוכות (לא היה ברור וזכור לי מה היה תוכן השאלות), ואז שהגעתי לחנייה ראיתי שכל האנשים עושים סיבובים בחנייה וכמעט אין אנשים בחנייה, ואז הבנתי שהתעכבתי בגלל ששוחתי עם המנהל/ המדריך, אבל אחר כך המכוניות התחילו להגיע לחנייה בחזרה ואז כאן התעוררתי.