| תאריך |
18/08/2015 07:03:34 |
| מאת |
הודיה (*@*) |
| נושא |
חלום |
היי דפנה,
חלמתי שהייתי באיזה מקום שהוא גם בריכה.
ראיתי את הבת שלי קטנה יותר בגודל של תינוק נכנסת לבריכה ונשארת בפנים כמו טובעת, ראיתי לידה את הבייביסיטר שלה עומד ולא עושה כלום, נכנסתי מיד והוצאתי אותה מבפנים והיא חזרה לנשום. ואני אומרת לו :"אתה לא רואה שהיא טובעת??", והוא עשה לי מבט של לא מבין, של כאילו לא מפוקס. הוא לא היה זריז כדי להציל אותה.
הוצאתי אותה מהמים והיא היתה בגודל של תינוקת וראיתי אותה מתחילה לנשום והבנתי שבאמת הצלתי אותה כי היא באמת טבעה.
אני רואה בצד תיבה מסויימת והלכתי לשם איתה,בתוך התיבה היה פתק עבורי שאמרו לי בחלום שזה מאבא שלי ואני רואה כתוב על הפתק סכום של 6.3 מיליון או 3.6 מיליון. באתי לקחתי עוד 180 אלף מאותה התיבה שבעצם לא היו מיועדים אלי אבל לקחתי כצ´ק.
מה לדעתך אומר החלום הזה??
תודה רבה דפנה !!