בסד החלומות באים כדי לאותת על מצוקתך .לפי החלומות חוות עימה במס´ גלגולים אימהות ואובדנותה .לכן בחיים הללו היא חוזרת אליך שוב כדי ששתיכן תזכו שוב בהזדמנות זו .החוויות הללו מחייך הקודמים מייצרים בך חרדות מולה .המסר מהחלומות שאת צריכה ללמוד לעבוד על החוויות שמקורם בגלגולים קודמים ולאפשר לך את התיקון .דפנה