שבוע טוב ומבורך דפנה.
חלמתי חלום ממש מוזר.
הייתי אצל גיסתי.. והיו הרבה אנשים בשכונה שלה.
ביקשו ממני לרדת למטה כי מישהו מחפש אותי בעיניני עבודה.
כולם יודעים שאני פוחדת מכל מיני חרקים ואמרו לי לא לפחד כשאני יורדת
כי כל העכברים שמסתןבבים גוססים וחלקם כבר מתים.
לאןרך כל הירידה שלי אני אורה עכברים ממש קטנים מתים. וחלקם בקושי
הולכים..
אני רואה את אחותי והיא אומרת לי "אל תדאגי ריססו אותם"
ואז רואה חולות וגם שם יש עכברים.
לא יודעת מה זה החלום הזה.
בבקשה רוצה פירוש לחלום המוזר.
בר
תודה ןשבוע טוב.