| תאריך |
15/08/2015 13:08:14 |
| מאת |
ריקה... |
| נושא |
היי דפנה, יש לי שאלה בבקשה |
כשאמרו לי שהיא הולכת הביתה, המקום היה עדיין מואר כשהיא ישבה, ראיתי אותה מלפנים ומאחור, לא ראיתי אותה בחלום קמה והולכת הביתה ויוצאת מהעבודה, רק אמרו לי שהיא הולכת הביתה כי היא עייפה.
האם לדעתך זה אמור לשנות משהו מהמסר של החלום?
תודה רבה,
ריקה