חלום שחלמתי
הייתי באיזה מקום שנתנו שעורי בית באדריכלות, או משהו כזה, לצייר .
כשביקשתי מחברת ילדות שלי, היא אמרה לי לעשות זאת ב איי 4 דף.
לאחר מכן הבנתי שזה לא מספיק , ועלי לעשות זאת מושקע יותר, באו אנשים למיניהם
וניסו לעזור לי הם השתמשו בחומרים משובחים יותר, כמו קפא, קרטון ביצוע, עשו כל מיני דברים מיוחדים.
ההורים שלי גם היו שם. אימי ז"ל , הייתה מופיעה ומקשקשת על העבודות שעשו לי, אמרתי לה למה אמא זה מקלקל, אך לא היה מענה, אבא שלי היה בחדר אחר וכניראה הכין שם אוכל. שיוודא לחיים ארוכים.
אני בחלום שכבתי ממש בין העבודות שעשו לי , הם החברים ממשיכים לעבוד, ואני מבקשת מים, ואף אחד לא מתייחס, ניסיתי להרים את קולי, אך כאילו שקולי לא נשמע. משהו הרים מעט את השולחן או מה שזה היה כדי שאשב , ואכן ישבתי וניסיתי לפתוח הדלת ולא הצלחתי, ברגע מסויים קראתי אבא , אבל שמעתי את עצמי קוראת לו כשאני מעט מתעוררת. והלכתי לשתות באמת לא בחלום.
וכניראה שהחלום חזר הרגשתי שאני מתעלפת .
אודה לכם על פתרון החלום
תודה