| תאריך |
23/07/2015 08:32:47 |
| מאת |
מיטל טל טל |
| נושא |
ביצה כלשהי |
בלילה ראיתי שאני ובעלי מוצאים מתחת לכסא (מזכיר קצת את הכסא שבבית הוריו) מעין קורי עכביש שנראים כמו מעטפת עם משהו בפנים. משהו לבן כמו נוצה. אנחנו מביטים וחושבים שזה ביצה של משהו. אני מיד נבהלת וחושבת שזו ביצה כביכול של עקרב, אז אני בודקת בגוגל בחלום וראוה שלא. אנחנו שנינו תמוהים לגבי ביצה של מה זה. וכך מסתיים החלום.
מיטל.