| תאריך |
21/07/2015 17:46:40 |
| מאת |
חלום טוב חלום שלום |
| נושא |
אכילה בחלום |
היי דפנה,
חלמתי שעמדתי ואכלתי כל מיני דברים בחלום וראיתי את חברה שלי אוכלת לבד בזמן שהיא הולכת.
רציתי לאכול איתה אבל בסוף זה התפספס, אז היא המשיכה לאכול בעצמה בזמן שהיא הולכת במהירות, היתה קצת רצינית.
היא דיברה עם חבר שלה על משהו והוא היה קצת עצבני עליה או משהו כזה, אז היא הלכה ואכלה בעצמה מה שהיה לה בצלחת.
מה דעתך?
תודה רבה דפנה!