שבוע טוב דפנה
חלמתי חלום שאני כביכול בבית חולים, ומחכה בתור כשאר האנשים, ולידי גם עמדה מישהי בתור, ואני לפני הכניסה לחדר רפואי משהו כזה, יש מן דלפק שקוף עם חלון כזה (כמו במוסדות שעומדים ליד דלפק ויש חלונית שקופה ), ואני מחזיקה בידי קלסר כתום עם מסמכים רפואיים, ואז אני מסתכלת למה שקורה בפנים , שהרופאים שם הולכים באים מטפלים ככה מסתובבים, ומחכה בתור בצד שמאל ראיתי רופא ואמרתי לעצמי הנה הרופא הזה שאני מכירה אותו הוא כאן (במציאות ממש לא מכירה את הרופא הזה כלל) ואני אומרת לזאת שעמדה לידי בתור (שגם היא לא מוכרת לי) אמרתי לה אני חייבת ללכת לרופא הזה אני מכירה אותו, וראיתי שהוא הולך אמרתי אני חייבת להכנס כבר כדי ללכת לדבר איתו שלא יילך וחששתי שהוא יילך, ואז מכניסה את הקלסר לתיק וראיתי מבעד לחלונית השקופה שנפל לי שם על הדלפק סיכת ראש מכסף קטנה (כמו סיכות ראש של ילדים קטנים ) ואמרתי שצריך להוציא את הסיכה שלי משם, ולהספיק להגיע לרופא .איכשהו בהמשך אני נכנסת בתור , ומגיעה ורואה שכולם יושבים בחדר וההפתעה שאותו הרופא שראיתי מקודם היה בחדר הזה וכל כך שמחתי ,מהחלום לא היה ברור אם הוא רופא או מתמחה או משהו אחר כי כולם שישבו בחדר (דהיינו אלה שבאים לבדיקות) יושבים ליד השולחן וראיתי שכל אחד היה לו דף ציור שהוא צייר , והציורים היו מדהימים ברמה שיוצאת דופן שכל תמונה הייתה כמו צילום ולא כמו ציור , חלק מהציורים צוירו בעיפרון בלבד, וחלק ציורים בצבעים, אבל כל ציור היה ברמה גבוהה שממש התפעלתי, והרופא שם עומד ועובר בין אנשים , ולרגע אחד בחלום אמרתי מה הולך פה זה חדר בית חולים ששם יושבים ומציירים ?
*אני חייבת לציין שהציורים שראיתי בחלום זה ציורים שהם יוצאי דופן שלא ראיתי דבר כזה גם במציאות.