החלום :היה לי חבר שהיה לנו קשר ממש רציני אהבנו כלכך אחד את השני עד שיום אחד הלכנו ליער אני הוא וחברה שלי, היא התחילה להיתפשט מולו והוא כמובן אהב אתזה והוא רצה שגם אני יתפשט ולא הסכמתי בשום צורה שהוא ככה בוגד בי עם חברה שלי התחלתי לרוץ חבר שלי שם לב שנעלבתי והתחיל לחפש אותי ביער ואז בזמן שרצתי שמתי לב שמישהו רודף אחרי מישהו מבוגר התחלתי לרוץ יותר מהר
בזמן שרצתי התקשרתי בטעות לחדשות ואמרתי להם שרודף אחרי איש מבוגר ביער
הם כמובן הסיקו שמישהו מנסה לאנוס אותי
לא אמרתי מי אני וכל הזמן אנשים ניסו לברר מי הילדה שהיתקשרה אליהם ולא הצליחו.
הגעתי הביתה וחבר שלי כל הזמן ניסה להיתנצל . הלב שלי נשבר ולא הייתי מוכנה לסלוח לו כמעט כמו שהוא לא הסכים לאבד אותי. כל הזמן נפגשנו והוא ניסה להתנצל ואמר כמה הוא אוהב אותי. אהבתי אותו כלכך אבל לא יכולתי להיתעלם מהבגידה הזאת. הגענו לכיתה ובאה אלינו מגדת עתידות שהיתה בחשאי כתבת חדשות היא זהיתה את העצב שלי והבינה שאני הילדה שרדפו אחריה באותו יום זה היתפרסם בחדשות.
הגענו לים כל הכיתה כולל החבר שלי (במציאות אני לא זוכרת שראיתי את זה שהיה החבר שלי בחלום)
דיברנו אני והחבר והחלטתי בכל זאת לא לסלוח והוא לא הפסיק לנסות
אני הייתי עם לב שבור ודיברתי עם דולב ועם מאי (ילדים מהשכבה האמיתית שלי)
הם עודדו אותי אך למרות הכל הייתי עצובה גם עם הלב השבור וגם התקרית בחדשות
בסופו של יום נשכבתי מתחת לגלשן להיסתתר מהשמש וסאשה וליזה (חברות טובות שלי) היו לידי ותמכו בי (ואז העירו אותי)