| תאריך |
18/07/2015 09:12:14 |
| מאת |
מלי555 |
| נושא |
חלום על המורה לנהיגה שלי ושעה 5.40 בערב |
שלום שוב,
חלמתי שצריך להיות לי טסט, וחיכיתי.
השעה הייתה 20 ל -5 בערב , המורה לנהיגה התקשר אליי ושאל אותי למה לא הגעתי למבחן הנהיגה?! הוא חיכה לי.
הייתה לי תחושה של פספוס.
מה זה אומר?
בשורות טובות.