תקשורת

תאריך 27/11/2000 03:15:35
מאת רוני
נושא סלקום כמתחרה לבזק

טוב לראות שגוף כמו סלקום קורא תיגר על המונופול של בזק.
אני מקווה שהתשתיות האלחוטיות מספיק איכותיות לתקשורת נייחת.
עם מישהוא מסלקום קורא את המודעה, שיתן פרוט על התוכנית שלהם.
   
מפת העץ
תחילת סוף עידן המונופול ירון  
סלקום כמתחרה לבזק רוני  
 מתחרים לבזק BEKY  
מתגי IP איציק  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy