Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
27/11/2000 03:15:35
מאת
רוני
נושא
סלקום כמתחרה לבזק
טוב לראות שגוף כמו סלקום קורא תיגר על המונופול של בזק.
אני מקווה שהתשתיות האלחוטיות מספיק איכותיות לתקשורת נייחת.
עם מישהוא מסלקום קורא את המודעה, שיתן פרוט על התוכנית שלהם.
מפת העץ
תחילת סוף עידן המונופול
ירון
14/12/2000 04:29:17
סלקום כמתחרה לבזק
רוני
27/11/2000 03:15:35
אתה כאן
מתחרים לבזק
BEKY
01/12/2000 13:46:25
מתגי IP
איציק
17/11/2000 02:12:42
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×