| תאריך |
19/09/2012 15:47:11 |
| מאת |
יהודה |
| נושא |
שלום וברכה |
<body>
<p><span lang="he">כל מי שצריך לנהל
<a target=_blank href="http://www.nsd-projects.com/שירותים/תוכניות_עבודה">תוכנית עבודה</a></span>
<span lang="he">חשוב שישכור שירותי
<a target=_blank href="http://www.nsd-projects.com/שירותים/ניהול-פרויקט-בנייה">ניהול פרויקטים</a>
מחברה;<br>
של <a target=_blank href="http://www.nsd-projects.com/שירותים/ניהול-נכסים">ניהול נכסים</a>
שבין השאר מציעה <a target=_blank href="http://www.nsd-projects.com/שירותים/פיקוח-בנייה"מפקח
בניה</a> ברמה גבוהה..</span></p>
<p> </p>
</body>