פורום מנהלי הייטק

תאריך 19/07/2012 13:53:45
מאת win jobs
נושא איש/ת סיסטם


לחברה מובילה דרוש/ה איש/ת סיסטם.

שליטה במערכות הפעלה של מיקרוסופט windows xp,windows 7 ,windows server 2003 ,windows server 2008.
הסמכת mcse.
הכרה ותמיכה priority ,office 2007 ,2010. ידע ניסיון בהדרכה ובהטמעה של תוכנות.
ניסיון בתחזוקה של שרתים וירטואליים ומערכות איחסון vmware,netapp.
תקשורת - ידע בציודי תקשורת של hp וcisco - עדיפות לבוגרי /ות קורסccna
*נא לציין ציפיות שכר, פניות ללא ציפיות לא תיעננה*

אזור:אשדוד אשקלון הרצליה ורמת השרון

אימייל לשליחת קורות חיים: winjobs1@013net.net

   
מפת העץ
מהנדס /ת תוכנה לחברת מכשור רפואי win jobs  
איש/ת סיסטם win jobs  
איש /ת תמיכה למוקד בקרה win jobs  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy