| תאריך |
26/09/2010 12:23:45 |
| מאת |
רועי
|
| נושא |
תכנות יהלום |
התכנות מתבצע דרך שלוחה 100
ניתן דרך הטלפון להדריך אותך על מנת לתכנת כל תכנות
כמו כן ניתוק קו אין לו השפעה על טלפון חכם אלא רק על טיפש שבשביל לקחת קו הוא מצריך לחייג 9 ולוקח קו פנוי ויכול לקחת את הקו החסר...