פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 08/03/2010 18:21:29
מאת תמר-זוהר שיר
נושא (*****)

 
1. ב כירולוגיה     התאור שאת מתארת אינו אפשרי. ייתכן שאת מתארת קו חיים כפול. שלחי תמונה ואוכל לדייק את אבחון.
2.ייתכן שאת מתכוונת לאי על קו לב. אם אכן זהו אי- מלמד על רגישות תורשתית של המערכת הקרדיולוגית- לב. לחלוטין לא משהו אקטיבי שיש להתחיל לדאוג בגינו...
 
ערב מאיר
 
   
מפת העץ
קו הגורל (הדרך) כמעט לא נראה נ.  
כמה שאלות liora  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
קריאה בכף היד ילדים. שירה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy