פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 03/03/2010 18:41:43
מאת שירה
נושא קריאה בכף היד ילדים.

שלום רציתי לדעת אם אפשר לקרוא בכף יד של ילדים ואם כן האם יש גיל מינימלי?

בנוסף רציתי לדעת אם למישהו יש קו לב ארוך מאוד וחזק וקו ראש שיוצא ונכנס בין קו החיים לקו הלב אך מעוקל וחלש. מה זה אומר?
תודה רבה וערב נעים.

   
מפת העץ
כמה שאלות liora  
קריאה בכף היד ילדים. שירה  
 אבחון ילדים/ קו ראש-לב תמר-זוהר שיר  
קוו לב + קוו הראש איריס  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy