תקשורת

תאריך 19/08/1999 03:47:14
מאת יורם ביביש משרד מסר
נושא הבדל בין E1 לקו אנלוגי

הבדל הוא לא רק דיגיטלי אלה הבדל בקשוריות וכן
שזה יתן לך מעקב טוב יותר על קווי חוץ.
אני מציע לך ללכת על PRI.
אם אתה רוצה להתקשר אלי בטל 035338855
   
מפת העץ
מישהו עובד עם VOS טל  
ברכות, וגם שאלה קטנה בנימין  
 מה זאת אומרת ??? רונן  
 הבדל בין קו אנלוגי ל- E1 מנחם  
 הבדל בין E1 לקו אנלוגי יורם ביביש משרד מסר  
תקשורת Forum Owner  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy