Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
19/08/1999 03:47:14
מאת
יורם ביביש משרד מסר
נושא
הבדל בין E1 לקו אנלוגי
הבדל הוא לא רק דיגיטלי אלה הבדל בקשוריות וכן
שזה יתן לך מעקב טוב יותר על קווי חוץ.
אני מציע לך ללכת על PRI.
אם אתה רוצה להתקשר אלי בטל 035338855
מפת העץ
מישהו עובד עם VOS
טל
02/08/1999 08:13:34
ברכות, וגם שאלה קטנה
בנימין
31/07/1999 08:54:39
מה זאת אומרת ???
רונן
31/07/1999 08:57:54
הבדל בין קו אנלוגי ל- E1
מנחם
08/08/1999 12:10:27
הבדל בין E1 לקו אנלוגי
יורם ביביש משרד מסר
19/08/1999 03:47:14
אתה כאן
תקשורת
Forum Owner
28/07/1999 16:57:49
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×