1. יש לי בשתי היידים קוו היוצא בערך משורש כף היד (קצת מכיוון גבעת הלבנה)ומתחבר לקוו הגורל באמצע שלו בערך. רציתי לדעת מה זה אומר?
2. כמו-כן יש משהו שמאוד עיניין אותי וזה: היד הדומיננטית שלי היא יד ימין, אך ביד שמאל על גבעת יופיטר יש הרבה מאוד סימנים: צלב, 2 כוכבים ומשולש כולם מחוברים יחד ובולטים לעין, למרות שביד ימין על אותה גבעה יש רק צלב קטן אחד. תוכלי לכוון אותי על מה זה מעיד?