פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 10/02/2010 01:30:48
מאת סתיו
נושא קוי קשר

האם קו קשר שהינו חלש ויתכן שראיתי עליו קוים אופקיים(יתכן מראה על ילדים) הינו קשר של נישואין אף על פיו חלש מאד?
אם רואים קוים יותר חזקים ממנו על מה זה מעיד?
האם קוים אלא ביד הדומיננטית יכולים לשתנות?
 
תודה מקרב לב.
   
מפת העץ
קו הלב סתיו  
קוי קשר סתיו  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
(*****) שירה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy