Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
10/02/2010 01:30:48
מאת
סתיו
נושא
קוי קשר
האם קו קשר שהינו חלש ויתכן שראיתי עליו קוים אופקיים(יתכן מראה על ילדים) הינו קשר של נישואין אף על פיו חלש מאד?
אם רואים קוים יותר חזקים ממנו על מה זה מעיד?
האם קוים אלא ביד הדומיננטית יכולים לשתנות?
תודה מקרב לב.
מפת העץ
קו הלב
סתיו
10/02/2010 01:36:30
קוי קשר
סתיו
10/02/2010 01:30:48
אתה כאן
(*****)
תמר-זוהר שיר
12/02/2010 00:23:20
(*****)
שירה
02/02/2010 12:25:45
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×