פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 03/02/2010 09:35:49
מאת תמר-זוהר שיר
נושא יד דומיננטית ויד פאסיבית

תלוי מהי היד הדומיננטית שלך בתפישה הפסיכו- כירולוגית-
א. באיזו יד את כותבת?
ב. איזה אגודל נראה בשילוב אצבעות? 
ג. איזו יד דומיננטית במחיאת כף? 
 
בחינת היד הדומיננטית בתורת הכירולוגיה   מורכבת:
ימנית, ומשלבת כשאגודל ימין על השמאלי ומחיאת הכף היא של ימין על שמאל- הרי שאת ימנית דומיננטית!
אם לא, מתחילה מורכבות באבחון שלא כאן המקום להסבירה.
ובכל זאת-
היד הדומיננטית משקפת מצב עכשווי, דינמי, משתנה בעוד שהיד הפאסיבית משקפת פוטנציאל מולד ועבר.
בחינת שתי הידיים חשובה לבדיקה על מנת לראות נקודות קונפליקט פנימי בנקודות השוני והתפתחות מול נסיגה.
 
 
יום מאיר
 
   
מפת העץ
(*****) שירה  
נישואין סתיו  
 (*****) סתיו  
 יד דומיננטית ויד פאסיבית תמר-זוהר שיר  
 קווי קשר תמר-זוהר שיר  
קו גורל Iyar  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy