הי אייר
הבעייה בלימוד
כירולוגיה מספרים ומאמרי אינטרנט (כולל הפורום הנוכחי ותודה על המחמאה...) שאינך יכולה לקבל תמונה שלמה ואינטגרטיבית כדי ללמוד על האישיות בכללותה ומה עשויים להיות הגורמים המעכבים התפתחות או "בלבול"-כדברייך...
אז קו הדרך (גורל בלשון ה"עם") אכן מדבר על מרכז כובד פנימי אבל כשהוא מתחיל מתחת לונוס נראה שאת לא מאמינה שאת יכולה לבטא עצמך באופן עצמאי שאינו מקובל על סביבתך וישנה השפעה ברורה של הסביבה על תחילת דרכך... וגם שקשים עליך שינויים מאחר ואת זקוקה ליציבות ובטחון בחיים.
האם זהו המבנה גם ביד השניה?
האם האמה שלך ארוכה במיוחד?
האם הקמיצה שלך קצרה במיוחד?
האם היד רכה וגמישה מאוד?
האם האגודל ומערכת הוצאה לפועל חלשים?
כל אלה (ועוד אחרים פחות דומיננטים) עשויים להוות מכשלה ואי בהירות בבחירת דרכך בחיים.
איך מאבחנים כל זאת? לא כאן המקום ללמד וממליצה לך להצטרף אלינו לקורס ולקחת את הלימוד התחביבי למקום יותר רציני ומלומד!!
בהצלחה!