שלום תמר,
קודם כל, אני רוצה להודות לך על הפורום, זה באמת עוזר למי שמתעניין בתחום, בעיקר בתור תחביב.
בנוסף, יש לי שאלה שמאוד מציקה לי:
אני לומדת כירולוגיה בעיקר דרך ספרים, מאמרים ואינטרנט. בכל מקום מצאתי שקו גורל הטבוע היטב בכף יד מרמז על כך שדרכו וייעודו של אדם ידועים לו, וכי ייעודו ושאיפותיו ברורים לו, בעוד שקו גורל חלש מראה על בלבול או חוסר תכלית בחייו של אדם. זה נשמע הגיוני בהחלט אלא שאצלי ואצל חברתי זה בדיוק ההיפך. אני בת 20, לקראת סוף שירותי הצבאי ואין לי מושג מה אני רוצה לעשות בחיים עדיין ( קו הגורל שלי ברור מאוד והוא מתחיל קצת אחרי הצמידים, מתחת לגבעת ונוס וממשיך באןפן רציף, ללא שברים וחפיפות עד גבעת סטורן), בעוד שחברתי הטובה בת 21, לא התגייסה לצה"ל אלא התקבלה ללימודי עיצוב פנים שממש רצתה ללמוד ( וקו הגורל שלה מאוד חלש, כמעט בלתי נראה ומקרטע עד קו הראש בערך).
האם יש הסבר כלשהו לזה?
תודה מראש,
אייר.