פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 27/11/2009 18:17:32
מאת דנה
נושא כאב באצבע יופיטר

שלום תמר,
אמי סובלת בתקופה האחרונה מכאב באצבע יופיטר ביד שמאל,בעיקר באיזור המיפרק.האצבע נפוחה,במיוחד בחלקה התחתון.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
שבת שלום
ותודה
דנה.
   
מפת העץ
קו גורל Iyar  
כאב באצבע יופיטר דנה  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
 תודה תמר דנה  
שבר בקו האהבה וקו הראש רינת  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy