Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
27/11/2009 18:17:32
מאת
דנה
נושא
כאב באצבע יופיטר
שלום תמר,
אמי סובלת בתקופה האחרונה מכאב באצבע יופיטר ביד שמאל,בעיקר באיזור המיפרק.האצבע נפוחה,במיוחד בחלקה התחתון.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
שבת שלום
ותודה
דנה.
מפת העץ
קו גורל
Iyar
18/12/2009 18:10:06
כאב באצבע יופיטר
דנה
27/11/2009 18:17:32
אתה כאן
(*****)
תמר-זוהר שיר
28/11/2009 16:36:34
תודה תמר
דנה
28/11/2009 20:49:58
שבר בקו האהבה וקו הראש
רינת
20/11/2009 10:21:44
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×