Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
10/11/2009 12:36:28
מאת
עמי
נושא
למידת קריאה בכף יד
היי תמר,
יש לי חודש פנוי ואני ממש רוצה ללמוד קריאה בכף יד (לפחות להתחיל), לא כ"כ מתקדם עם הספרים....
אולי תוכלי להפנות אותי למישהו או שיש לך איזשהו רעיון
תודה
עמי
מפת העץ
שבר בקו האהבה וקו הראש
רינת
20/11/2009 10:21:44
למידת קריאה בכף יד
עמי
10/11/2009 12:36:28
אתה כאן
(*****)
תמר-זוהר שיר
11/11/2009 10:10:38
גרד בכף היד
דנה
04/11/2009 16:37:33
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×