פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 10/11/2009 12:36:28
מאת עמי
נושא למידת קריאה בכף יד

היי תמר,
יש לי חודש פנוי ואני ממש רוצה ללמוד קריאה בכף יד (לפחות להתחיל), לא כ"כ מתקדם עם הספרים....
אולי תוכלי להפנות אותי למישהו או שיש לך איזשהו רעיון
תודה
עמי
 
   
מפת העץ
שבר בקו האהבה וקו הראש רינת  
למידת קריאה בכף יד עמי  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
גרד בכף היד דנה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy