פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 04/11/2009 16:37:33
מאת דנה
נושא גרד בכף היד

שלום תמר.
האם על פי הכירולוגיה יש משמעות לגרד בכף היד?
אני סובלת מהיום בבוקר מגרד באמצע כף ידי הימנית,ללא כל סיבה הנראית לעין על גבי העור.
תודה מראש על תשובתך 
   
מפת העץ
למידת קריאה בכף יד עמי  
גרד בכף היד דנה  
 עור תמר-זוהר שיר  
הבדל בין יד ימין לשמאל אורנית  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy