תמר שלום, בזמן האחרון התחלתי להתעניין בכירולוגיה. אם תוכלי להסביר מה בדיוק ההבדל בין הקווים ביד שמאל לימין. הכוונה היא שיש לי קווים על הגבעות ביד שמאל אך הם אינם מופיעים ביד ימין (הפעילה). האם זה נכון שיד שמאל מסמנת כביכול את העבר והפוטנציאל וימין את העתיד?