Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
17/11/2000 02:12:42
מאת
איציק
נושא
מתגי IP
מי יודע לעשות סדר בין מתגי IP כדוגמת המתגים של סיסקו או נורטל. לבין המתגים הקיימים. והאם יהיה כדי להחליף את המרכזת באירגון למתג IP. מה היתרונות.
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק
רוני
27/11/2000 03:15:35
מתגי IP
איציק
17/11/2000 02:12:42
אתה כאן
(ללא נושא)
BEKY
01/12/2000 13:50:13
מתג IP
BEKY
01/12/2000 13:50:50
מתגי IP
אבי
03/12/2000 13:30:34
מתג IP
BEKY
08/12/2000 17:06:57
מתגי IP
אבי
11/12/2000 02:44:16
(ללא נושא)
BEKY
14/12/2000 16:04:09
מתג IP
BEKY
08/12/2000 17:08:42
תערוכת טלקום
חיים
10/11/2000 02:46:05
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×