יעלשלום
הקו שאת מתארת נקרא "קו סימיאן"" שבו קו הראש וקו הלב מחוברים יחדיו.
כאשר מאובחן קו זה לאחר הלידה מוציאים מכלל ספק את החשד לתסמונת דאון, שכן קו זה הוא חלק מתסמונת זו. לגבי כל השאר- אלו אנשים נורמליים בהחלט עם אפיוני אישיות ייחודיים:
מטבע הדברים קיים אצלם ערבוב של תדרים- חשיבה ורגשות. האדם נמצא בכל פעם באחד משני המצבים- הכל לב או הכל רציונל/ הגיון. ולכן יש בקו זה עוצמה הקשורה בתגובות קצוניות של או/או.
בד"כ כשאנשים אלה המתמקדים בדרך שמזדהים איתה- הם יכולים להגיע להישגים מרשימים, מעל הממוצע- בגלל הנחישות והמיקוד.
לגבי תינוקות/ ילדים צעירים , אני אמליץ, שבשלבים די מוקדמים יהיה רצוי לכוון את הילד לתחום אהוב עליו על מנת שישקיע בו את מירצו ויתמקד בתחום שבו הוא יכול להגיע להשגים,ובכך למתן את הבלבול ותחושת השונות שעשוי לחוש לגבי תגובותיו בהשואה לחבריו.
ברכת שבוע מאיר