פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 08/10/2009 11:27:27
מאת רוית
נושא שאלה על קו חיים

שלום תמר!
ביד שמאל שלי (היד הדומיננטית) בקו החיים שלקראת סופו הוא כזה מוזר יוצאים ממנו איזה 4 קווים בערך שיורדים למטה ומעל הקו הראשון מהארבע יש קו קטן שעולה ומתנגש בקו הגורל
וביד ימין קו החיים בסופו ניראה כמו מזלג, הוא מפוצל ל-2 לקראת הסוף וממשיך משם לרדת כשהוא עדיין מפוצל ל-2!
רציתי לדעת מה זה אומר אם אפשר?
 
תודה
 
 
   
מפת העץ
קו אחד בלבד ביד ימין יעל  
שאלה על קו חיים רוית  
 עוד משהו רוית  
 ויה לסיבה- קו האלרגיה וההתמכרויות תמר-זוהר שיר  
 היי רוית  
 מזלג בסיום קו החיים תמר-זוהר שיר  
 היי שוב רוית  
 אבחון / יעוץ להתפתחות אישית תמר-זוהר שיר  
קו דרך/גורל? דנזר  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy