| תאריך |
30/09/2009 14:20:53 |
| מאת |
רפאל
|
| נושא |
המשך.. |
תודה רבה על תשובתך!
1.יש התמודדות בעת האחרונה עם ה"אני" כי עשיתי מהלך מטורף בחיי בכך שיצאתי מהצבא על מנת לממש את מטרותי האישיות, כן אני מודע לזה שזה אנוכי בהחלט, [אך זה האופי שלי אני מזל טלה, אני מסתכן ללא רבב] זה היה על מנת להתחיל בקריירה בתחום שלי.[דרך אגב זה נקודה שכבר המון שנים אצלי כמעט עשור+]
2.ולא אני לא מדבר על קו הדרך, יש לי קו שעולה מקו החיים לכיון האמה, הוא ארוך ומסולסל קלות. [הקו הזה הוא אחד משבעת הקוים הקטנים שיוצאים לי מקו החיים לכיון האצבעות]
3.אני כמעט בטוח שהצלב הוא על קו הדרך אכן כן, במרכז שפונה לכיון האמה, אכן חוצה אותו קו.
כאמור את אמרת שזה חסימה, אים כך מה עושים?
****לצערי לא אוכל להעביר צילום, אין ביכולתי לצלם כי הפיקסלים אצלי עד 7 זה לא מספיק***