| תאריך |
30/09/2009 09:28:25 |
| מאת |
דנזר
|
| נושא |
קו דרך/גורל? |
תמר בוקר טוב,
בידי הימנית אין קו דרך מובהק. מה שקיים זהו קו המחבר בין קו הלב לקו הראש (אולי זהו קו הדרך). ויש גם קו אם כי חלש היוצא מקו החיים (יחסית בתחתיתו)ומגיע עד קו הלב. נטייתו הנה שמאלה לכיוון הזרת.
האם אלה קווי דרך?ואם כן, מהי משמעותם?
תודה רבה
דנה