| תאריך |
28/09/2009 22:31:54 |
| מאת |
רפאל
|
| נושא |
מספר שאלות לגבי כף ידי הימינית |
גמר חתימה טובה!
להלן השאלות שלי:
1. מה אומר נקודת חן ביד ימין, באמה, נמצאת מעל השליש התחתון בחלק של ההמפרק התחתון של האמה.
2. יש לי לערך 7 קוים קטנים שעולם מקו החיים למעלה לאורך הקו החיים, קו אחד מה-7 הוא עולה גבוה נורא ומגיע מתחת לקו הלב [מתחת לאמה], מה זה מסמן ? ויש לקו הזה קו שחוצה אותו שיוצר מאין צלב.
3.יש לי מספר צלבים אני רוצה לדעת מה הם מסמנים:
א.צלב בין קו הראש לקו הלב ממש במרכז
ב. צלב מעל קו הראש שהוא מתחת לחגורת ונוס
נ.ב אים את צריכה עוד כלים לזיהוי אני מוכן אפילו לצלם את כף ידי וכל מה שדרוש לכך..אני בן 19 וחצי [אים הגיל משנה..]
תודה רבה,
רפאל