פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 26/09/2009 08:32:25
מאת אני
נושא קווים שנוספו

 
שלום שיר,
 
אני חדשה בפורום, הייתי מעוניינת לדעת לאחרונה שמתי לב שביד ימין  בצד השמאלי מעל קו הלב נוספו לי 6 קווים בגודל של סנטימר בערך ומעניין שהקו האחרון (כאשר מאגרפים את כף היד בצד יש פס שהוא מתחבר באופן מפתיע לקו האחרון של השרשרת של הקווים.
 
האם תוכלי לתת לי הסבר מה הגורם להופסת קווים אלו?
 
אשמח לתשובתך.
 
כל טוב
 אני...
   
מפת העץ
מספר שאלות לגבי כף ידי הימינית רפאל  
קווים שנוספו אני  
 שילחי תמונה ברורה או הדפס תמר-זוהר שיר  
 היי תמר - אני שולחת לך במייל את הקובץ אני  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
שלום לך שוב, אני המודאגת שתמיד בודקת בכף היד..  אני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy