Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
22/09/2009 08:59:39
מאת
אני
נושא
את צודקת בהחלט.. אני אנסה לעבוד על עצמי !! אבל בכל זאת תודה
תודה לך על ההיענות הרבה.. אני באמת אנסה לחשוב דברים חיוביים. אולי בכלל אצטרך לטפל בזה בעזרת מטפל (ככה נראה לי) ושתהיה לך שנה נפלאה..
מפת העץ
קווים שנוספו
אני
26/09/2009 08:32:25
שלום לך שוב, אני המודאגת שתמיד בודקת בכף היד..
אני
19/09/2009 19:36:10
(*****)
תמר-זוהר שיר
21/09/2009 23:04:13
את צודקת בהחלט.. אני אנסה לעבוד על עצמי !! אבל בכל זאת תודה
אני
22/09/2009 08:59:39
אתה כאן
קריאה בכף היד
......
17/09/2009 06:39:00
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×