פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 22/09/2009 08:59:39
מאת אני
נושא את צודקת בהחלט.. אני אנסה לעבוד על עצמי !! אבל בכל זאת תודה

תודה לך על ההיענות הרבה.. אני באמת אנסה לחשוב דברים חיוביים. אולי בכלל אצטרך לטפל בזה בעזרת מטפל (ככה נראה לי) ושתהיה לך שנה נפלאה..
   
מפת העץ
קווים שנוספו אני  
שלום לך שוב, אני המודאגת שתמיד בודקת בכף היד..  אני  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
 את צודקת בהחלט.. אני אנסה לעבוד על עצמי !! אבל בכל זאת תודה אני  
קריאה בכף היד ......  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy