שלום לך
את מוזמנת לבחור בין דאגה וסבל לראייה מפוכחת וריאלית. בין הפחד להתבוננות ולהעמקה... זו- בחירה של כולנו.
כמובן- אינך חייבת לקבל כל הסבר. (ומעניין שאת בכל זאת ממשיכה לשאול...), אבל את מכירה בודאי את האימרה הנבונה- אשר יגורתי בא לי... לכן- היזהרי במחשבותייך ודאגותייך- במיוחד אם את משתפת את בעלך בחרדותייך אלו ו"מדביקה" גם אותו בספק.
זכרי- מחשבה ופחד יוצרים מציאות!!
זו המלצתי חמה לשנה החדשה.
אגב, הצילום שהבאת (ותודה על כך) אינו מוכיח דבר. מאחר והקו אינו קצר! קו הדרך יוצא מתוכו ומגבה אותו.
שנה מבורכת ומיטיבה
תמר זוהר שיר