פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 21/09/2009 23:04:13
מאת תמר-זוהר שיר
נושא (*****)

שלום לך
את מוזמנת לבחור בין דאגה וסבל לראייה מפוכחת וריאלית. בין הפחד להתבוננות ולהעמקה...    זו- בחירה של כולנו.
 
כמובן- אינך חייבת לקבל כל הסבר. (ומעניין שאת בכל זאת ממשיכה לשאול...), אבל את מכירה בודאי את האימרה הנבונה- אשר יגורתי בא לי... לכן- היזהרי במחשבותייך ודאגותייך- במיוחד אם את משתפת את בעלך בחרדותייך אלו ו"מדביקה" גם אותו בספק.
זכרי- מחשבה ופחד  יוצרים מציאות!!
זו המלצתי חמה לשנה החדשה.
 
אגב, הצילום שהבאת (ותודה על כך) אינו מוכיח דבר. מאחר והקו אינו קצר! קו הדרך יוצא מתוכו ומגבה אותו.
 
שנה מבורכת ומיטיבה
תמר זוהר שיר
   
מפת העץ
קווים שנוספו אני  
שלום לך שוב, אני המודאגת שתמיד בודקת בכף היד..  אני  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
 את צודקת בהחלט.. אני אנסה לעבוד על עצמי !! אבל בכל זאת תודה אני  
קריאה בכף היד ......  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy