אני מצטערת שאני כל כך מודאגת אבל יש לי מן הרגשה כזאת שהכירולוגיםרוצים להרגיע בכך שאומרים שקו חיים קצר הוא רק מבטא אורח חיים ולא אורך,
קראתי לפני כמה שנים בספר של כירו ושם היה כתוב בפירוש שיש אפשרות לחיים קצרים ועשיתי המון בדיקות מכף ידו של מיקל ג´קסון שכאן לא הבאתי תמונה וכף ידו של דודו טופז שצירפתי את תמונתו והמעניין הוא שכל המתים הלו קו חייהם היה קצר .
אז מה קורה כאן?? אחרי כל זאת הסתכלתי בכף ידו של אילן רמון ולחרדתי גיליתי שגם קו חייו היה קצר וצירפתי.
הקו הזה מאוד דומה לקו של מי שאני חושבת .. מה שנשאר לי הוא לקוות שבאמת זה רק עניין של פסיכולוגיה ומשבר מסוג אחר ..