Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
17/09/2009 06:39:00
מאת
......
נושא
קריאה בכף היד
שלום! אני בת 17 ובאינטרנט קראתי שעם קו הלב ניגמר מתחת לאמה אז תיהיה בעיה בזוגיות אהבה ומין. האם זה נכון?
כי קו הלב שלי לא מגיע עד סוף האמה אלא חסר חחצי בשביל להגיע עד סוף האמה.
האם זה אומר שבחיים לא יהיה לי חבר? או שזה סתם שטויות ולא רלוונטי לגיל שלי?
תודה!
מפת העץ
שלום לך שוב, אני המודאגת שתמיד בודקת בכף היד..
אני
19/09/2009 19:36:10
קריאה בכף היד
......
17/09/2009 06:39:00
אתה כאן
קו לב מסתיים מתחת לאמה
תמר-זוהר שיר
21/09/2009 22:51:07
קוים ישרים
yami
27/08/2009 13:56:31
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×