שלום לך,
אני מאוד מודאגת לבעלי יש בשתי הידיים קו קצר מאוד מאוד ולמטה יש קו שמתחיל באמצע לדעתי קו הגורל/הדרך שנקטע גם הוא בדיוק היכן שמפסיק קו החיים.(לכיוון למעלה)
אני קראתי קצת כאן תגובות שלך לאנשים ששאלו שאלה זאת אבל אני ממש לא מבינה למה את מתכוונת .
את יכולה לפרט לי דוגמא? מה זאת אומרת שינוי פסיכולוגי? אישי? משבר? והאם יוכל לעבור אותו בשלום , זה יכול להיות גם פגיעה או פציעה חס וחלילה?
ומה הוא צריך בדיוק לעשות כדי למנוע זאת, הדבר הזה ממש מדאיג אותי לחלוטין אני לא שקטה וכל הזמן מסתכלת בידיים של אנשים כדי לראות איך זה והאם יש למבוגרים הזקנים קו קצר והגיעו לגיל 80 כדי להרגיע את הנפש שלי, אבל עד כה נתקלתי בכל הזקנים עם קו חיים ארוך .
אשמח לתשובתך המפורטת (בדוגמאות או משהו ) תודה לך .
יום נעים .