פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 15/07/2009 10:56:28
מאת תמר-זוהר שיר
נושא (*****)

שאלי עצמך איך את מרגישה? האם התפתחת בעקבות הטיפול? האם מיתנת משמעותי את רמות החרדה?
 
אם התשובה אינה מספקת אותך- נכון להיום - ייתכן שהטיפול מוצה ואולי אפשר לפנות לאפיק טיפולי אחר?
 
בנוסף ומכיוון אחר לגמרי- טיפול יכול לפתח בך ערוצי חשיבה ורגש חדשים. אולי אלו הם הקווים החדשים?
 
מכיוון ש-
א. איני מכירה אותך או את סיבת הצורך שלך בטיפול כל כך ממושך
ב. איני מכירה אך כפות ידייך
 
קחי שאלות אלו כחומר למחשבה וראי לאן הן מובילות אותך.
 
המלצתי- לכי לאבחון פסיכו-כירולוגי מלא ורציני- מכיוון שאת אוהבת את התחום זה יעזור לך להכיר עצמך ברבדים שלעיתים לוקחים חודשים ארוכים של טיפול פסיכולוגי...
 
בהצלחה מאירה http://www.tamarzoharshir.co.il/inner.asp?page=201
 
 
   
מפת העץ
לימודים נועה  
חרדה,נקודות ואיים אאוריקה  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
 לא נראה שינוי לטובה אאוריקה  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
נק´ חן טל טל טל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy