פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 13/07/2009 08:36:54
מאת אאוריקה
נושא לא נראה שינוי לטובה

שלום
 
אני בטיפול כבר כמה שנים. זה נראה שאין שינוי לטובה בקווים. רק נוספים עוד קווים. איך זה יכול להיות?
 
תודה
   
מפת העץ
לימודים נועה  
חרדה,נקודות ואיים אאוריקה  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
 לא נראה שינוי לטובה אאוריקה  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
נק´ חן טל טל טל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy