פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 12/07/2009 14:17:47
מאת אאוריקה
נושא חרדה,נקודות ואיים

שלום
 
אני סובלת מחרדה ונמצאת בטיפול פסיכולוגי. ראיתי שכמעט לכל אורך קו הראש יש איים ונקודות.
1. האם זה אומר שכל החיים אסבול מחרדה?
2. האם כשאדם נמצא בטיפול האיים/הנקודות אמורות להיעלם או כמותן תפחת?
 
 
תודה
   
מפת העץ
לימודים נועה  
חרדה,נקודות ואיים אאוריקה  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
 לא נראה שינוי לטובה אאוריקה  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
נק´ חן טל טל טל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy