פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 06/07/2009 09:37:47
מאת תמר-זוהר שיר
נושא

יפה !
נקודת החן כאמור-
"נקודת חן מלמדת על התגברות על קושי או בעייה- פיזית, ריגשית וכד´. מיקומה  ביד מלמד על תחום החיים שהתמודדת איתו בהצלחה".
העובדה שאינך זקוקה למשאפים מעידדה על ההתגברות!
ברכות!
 
ובקשר לריאות החלשות- המלצתי - לבחון ברמות הרגשיות,  נקודות של צער בלתי פתור- וזאת ברמה של טיפול אישי...
 
ימים מאירים אהבה
תמר זוהר שיר
www.tamarzoharshir.co.il
 
את מוזמנת גם ליצור קשר אם מתאים לך
 
   
מפת העץ
חרדה,נקודות ואיים אאוריקה  
נק´ חן טל טל טל  
 נקודת חן בגבעת יופיטר תמר-זוהר שיר  
 המשך טלטלים  
  תמר-זוהר שיר  
שלוש שאלות אני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy