Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
06/07/2009 09:37:47
מאת
תמר-זוהר שיר
נושא
יפה !
נקודת החן כאמור-
"נקודת חן מלמדת על
התגברות על קושי או בעייה
- פיזית, ריגשית וכד´. מיקומה ביד מלמד על תחום החיים שהתמודדת איתו בהצלחה".
העובדה שאינך זקוקה למשאפים מעידדה על ההתגברות!
ברכות!
ובקשר לריאות החלשות- המלצתי - לבחון ברמות הרגשיות, נקודות של צער בלתי פתור- וזאת ברמה של טיפול אישי...
ימים מאירים אהבה
תמר זוהר שיר
www.tamarzoharshir.co.il
את מוזמנת גם ליצור קשר אם מתאים לך
מפת העץ
חרדה,נקודות ואיים
אאוריקה
12/07/2009 14:17:47
נק´ חן
טל טל טל
01/07/2009 11:18:17
נקודת חן בגבעת יופיטר
תמר-זוהר שיר
01/07/2009 23:47:03
המשך
טלטלים
03/07/2009 23:33:55
תמר-זוהר שיר
06/07/2009 09:37:47
אתה כאן
שלוש שאלות
אני
26/06/2009 15:20:36
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×