Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
03/07/2009 23:33:55
מאת
טלטלים
נושא
המשך
שלום תמר,
את צודקת בקשר למיקום זה באמת הריאות (התבלבלתי :) )
בכול אופן לא כול כך הבנתי מה זה אומר. אני לא מבינה כול כך בקריאה בכף יד.
יש לי ריאות חלשות יחסית. בגיל 17 התחיל לי אסטמה והייתי שנים עם משאפים.
בגיל 20 התחלתי ללכת לנטורופתית והצלחנו ל"גמול" אותי מהאסטמה, והיום אני לא אסטמתית ולא משתמשת במשאפים.
אך הנקודה לא הופיעה לי במקביל לזמן הזה....
אני לא כול כך מבינה את ההקשר החברתי.
תודה על הסבלנות
טל
מפת העץ
חרדה,נקודות ואיים
אאוריקה
12/07/2009 14:17:47
נק´ חן
טל טל טל
01/07/2009 11:18:17
נקודת חן בגבעת יופיטר
תמר-זוהר שיר
01/07/2009 23:47:03
המשך
טלטלים
03/07/2009 23:33:55
אתה כאן
תמר-זוהר שיר
06/07/2009 09:37:47
שלוש שאלות
אני
26/06/2009 15:20:36
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×