פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 01/07/2009 23:47:03
מאת תמר-זוהר שיר
נושא נקודת חן בגבעת יופיטר

שלום טל
 
לידיעה - נקודת חן מלמדת על התגברות על קושי או בעייה- פיזית, ריגשית וכד´. מיקומה  ביד מלמד על תחום החיים שהתמודדת איתו בהצלחה.
 
 האצבע יופיטר מתייחסת לדמות החברתית שלנו ולמקומנו בחברה . איזור הכרית -גבעה- מתחת ליופיטר- קשורה לשאיפות ולאידיאלים שלנו.  ברמה בריאותית- למערכת הנשימה.(ולא לבלוטת התריס- מיקומה של בלוטת התריס ביד היא בחלק פהנימי והתחתון של האגודל...)
 
 האם מתחבר לך עם חייך?
 
לילה מאיר
תמר זוהר ש יר
www.tamarzoharshir.co.il
 
   
מפת העץ
חרדה,נקודות ואיים אאוריקה  
נק´ חן טל טל טל  
 נקודת חן בגבעת יופיטר תמר-זוהר שיר  
 המשך טלטלים  
  תמר-זוהר שיר  
שלוש שאלות אני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy