פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 28/06/2009 14:19:58
מאת אחת
נושא תודה

תודה רבה על התשובות! לגביי ההערה לא הייתי ב"סרט" מהאיקס, אני לא יודעת אם זה סימן טוב או רע אבל מכיוון שהוא כל כך מובהק מיום לידתה ועד היום סיקרן אותי מה משמעותו
שוב תודה רבה 
   
מפת העץ
נק´ חן טל טל טל  
שלוש שאלות אני  
 3 תשובות והארה לאימהות תמר-זוהר שיר  
 תודה אחת  
קו חיים נחלש ומתפצל מרגנית  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy