1.לבתי הפעוטה מרגע לידתה יש איקס ברור מאד על גבעת הונוס (מתחת לאגודל) בשתי הידיים רציתי לדעת את משמעות האיקס במקרה זה.
2. ביד ימין שלי (היד הדומיננטית) קו החיים נפסק מוקדם וממשיך נמוך יותר, פחות או יותר בקטע החסר יש קו מקביל בין קו החיים לקו הגורל שכאילו משלים את החלק החסר בקו החיים אבל קצת בצד. מה זה אומר?
3. קו הקשר העיקרי שלי מחובר ומהווה חלק מקו אחר מעוגל שמסתיים בין האצבע לאמה אשמח לדעת מה המשמעות של כך (חגורת נגה?).